25 Ocak 2015 Pazar

Yas Pasta Nasil Yapilir ?

    Biskuvili Yaspasta   


Malzemeler :


  • 2 paket petit beurre biskuvi
  • 750 ml sut
  • 1 paket cikolatali puding
  • Hindistan cevizi ( suslemek icin)
Yapilisi :


     Kucuk bir tencereye puding ve sut koyulur. Orta ateste devamli karistirilarak ,kivamina gelince ocagi kapatalim.


Duz bir tepsiye bir sira biskuvileri dizelim, hemen sicak sicak biraz puding dokelim . Hemen ikinci sira biskuvileri de dizip, puding dokelim. Yaptiginiz buyukluge gore katlar artabilir. Biskuviler bittiginde en ustune de puding dökerek pastamizi tamamliyoruz .

 

     Uzerini de ister cevizle, ister renkli sekerlemelerle susleye bilirsiniz. Ben hindistan ceviziyle susledim, oglum da dayanamadi uzerine illa renkli sekerlemelerden ekledi....))



( Eminim ki bu tarifi bir cogunuz biliyorsunuzdur. Yillardir bilinen bir tarif suphesiz.. Ben kucukken de cok severdim, annem de hep yapardi. Ama o zamanlar kremasini annem hazirlardi, puding sanirim yaygin degildi veya yoktu . Ben zamandan kazanmak icin pudingle yaptim. Cunku zamana yetisemedigimiz bir donemdeyiz oyle degil mi ? )

Afiyet Olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder